昨晚發了個奇怪的夢,夢見自己家族在經濟上出了問題,大家都渴望分家產。

我夢見自己家族有兩隻好靚嘅貓,一隻好孤單冇人理嘅狗,但本身唔係屬於我的,我好想擁有牠們。

我唔知家族做咩生意,但就似乎好有規模,我對他們的事全不知情。

突然間,其中一位 Uncle 用斧頭打響鐘聲,好像通知大家我們要關閉了,於是家族各人手抱住很多獎杯從樓上下來,似乎係想話我對這個家的供獻,希望可以分到更多的身家。

之後,我見到屋企開始變賣所有餘下貨品,好像是運動用品,有羽毛球拍,也有其他產品…

而我…只關心d 小動物,我見到隻白色細小的似約瑟爹利嘅狗冇人理冇人要佢, 我就決定要收養佢。
arrow
arrow
    全站熱搜

    小游遊記 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()